5+1 tutti alakformáló edzés nőknek!

A sportolás kiváló az egészségre azonban vannak esztétikai okok is, ami miatt rászánjuk magunkat a sportolásra, szeretnénk a testünket harmonikus és tonikus módon alakítani,ezáltal javitani a megjelenésünket is.

Közeledik a nyár és melyik hölgy ne szeretne szép formás karcsú alakot?

 Vannak különböző sportok, amelyek ezt a célt szolgálják, de ezek közül is egyesek teljesebbek és ideálisabbak, mert befolyásolják és javítják testünk különböző területeit. Akkor nézzük meg, hogy melyik az az 5  legjobb sport amivel a testünket formálhatjuk:

N. 1  PILATES

A nők egyik legkedveltebb sportja: szabad testmozgások,erő és nyújtó gyakorlatok amelyek hasznosak ahhoz, hogy test minden izomzatát harmonikusan fejlessze. Az első fejlesztések közül a testtartás, a rugalmasság, az izomhosszabbítás és a nagyobb tónus lesz látható. A Pilates minden bizonnyal a tökéletes sport az alakformáláshoz! Ezenkivülmég a jótékony hatása hogy fizikai és szellemi harmóniát lehet elérni a légzési technikáknak köszönhetően.  A tanár elfogadása és szakszerűsége alapvető szerepet játszik.

A pilates szépsége, hogy mindenki számára alkalmas, nemtől és életkortól függetlenül.

N. 2  Úszás

 Tökéletes sport az egész test formálásához és fejlesztéséhez. Valójában az egyik legteljesebb sport,kiváló alakformáló és a cellulit elleni küzdelemben is segít. Számos tudományág versenyez a legteljesebb sportpálmáért, de az úszás különválással nyer, mert rendkívüli közegben gyakorolják: Vízben, ami mintegy nyolcszázszor sűrűbb, mint a levegő,és a víz progresszív támogatást és ellenállást kínál: ez lehetővé teszi a földön nem lehetséges mozgásokat. Továbbá a vízben való hatékony mozgáshoz elengedhetetlen az összes izmok egyidejű használata. 

N.3 Kerékpár

Egy másik sport, amely tökéletesen alkalmas az izmok megerősítésére,formázására a kerékpár.

 Nyilvánvaló, hogy legalább 40 percig, heti 2 vagy 3-szor kell kerékpározni, de ha bevezeti a kerékpárt a napi rutinjába (még rövidebb útvonalakon is), akkor biztosan észre fogja venni az eredményeket.

Sőt, ez az egyik olyan sport, amely lehetővé teszi, hogy gyorsabban fogyasszon kalóriát, még akkor is, ha nem úgy tűnik, mert jelentős izom erőt igényel.Elsősorban a csipő, combok és a fenék izomtónusának javulásához vezet.

N.4. Futás

A testre gyakorolt jótékony hatásai számtalanok. A futás, mint tudjuk, jó az elme számára is segít a stressz leküzdésében. A futás jó a szív- és érrendszer számára, a vérnyomásra gyakorolt pozitív hatásra, magas vérnyomás ellen és a szív hatékonyságának javítására. Ezek a pozitív hatások nem korlátozódnak a fizikai aktivitás pillanatára, de még később is fennmaradnak, és pozitív hatással vannak az egész életmódunkra.

N.5 Testépítés

Mint minden dologban, még a test tekintetében is nehéz meghatározni a „szépség” fogalmát, amelyet mindenki elfogad: azok akik szeretik az izomhipertrófia hatását, az edzőteremben a súlyok és gépek súlya alatt fogják megtalálni a számukra kedvező edzésformát. Alakformálásnál nagyon hatékony, mivel lehetővé teszi az egyetlen izomra való beavatkozást.
A testépítésben valójában semmi sem véletlen a tökéletes szimmetria elérése érdekében: a legjobb sportolók ezen a területen valóságos testművészeknek tekinthetők, irigylésre méltó ismeretekkel rendelkeznek az összes izomcsoportról és a megfelelő gyakorlatokról, hogy azokat a legmegfelelőbb módon fejlesszék tovább.
 
N.6 Plusz egy kis játék
Ugráló kötelezés
 
Talán ez  csak játék volt, amit gyerekként szeretettünk játszani, de ma a kötél sokkal divatosabb, mint valaha: egy nagyon olcsó és tökéletes sport, amit bárhol, akár otthon is meg lehet tenni! Naponta 20 percig ugrálással, sok kalóriát égethetünk el, és nagyon jó hatással van  a fenék izmainak fejlődésére is.
 
Ha ezeket az edzésformákat kombináljuk biztos a siker egy szép formás egészséges testért! 
 
 

Kérdésed merült fel? Írj nekünk! Szívesen segítünk!